본문 바로가기
성령의 인도

이것은 단지 시험실행일뿐이다

by 파란앗싸 2022. 1. 13.
반응형

 

 

 

 

 

More viruses ahead, This is only a trial run - Melissa Hall - 444 Prophecy News

More viruses ahead, This is only a trial run March 11, 2020 Melissa Hall I received this message from the Lord to share with you today. 3-11-20 Many are in fear of this Coronavirus, My child. They have put their trust in man instead of Me. Can I protect yo

444prophecynews.com

 

 

이것은 단지 시험실행일뿐이다

 

멀리사 홀-MARCH 11, 2020

 

3-11-2020 오늘 주님으로부터 받은 메시지를 나눈다

 

많은 사람들이 C.ㅇ.로나바2러스를 두려워하고 있다

 

내 자녀들아 그들은 나 대신 인간을 신뢰해 왔다

 

내가 너를 지켜줄 수 있겠느냐?

 

내가 너를 지키겠느냐?

 

이 두 질문에 대한 해답은 그렇다 이다 

 

내게 속한 사람들은 보호받고 있다

 

나는 내 자녀들과 그들의 아이들을 보호할 것이다

 

그들의 3대까지 보호한다

 

네 사촌들과 이모들과 삼촌들을 보호하며 네 부모들과 조부모들을 보호한다

 

각각 누가 보호받고 누가 보호받지 못하는지 나에게 와야 한다 

 

이 대화는 나와 너와 내 작은 자녀들에게 하는 말이다

 

너희가 겁먹은 것 알고 있다

 

나는 많은 사람들이 그들의 집에 갇혀 있을 경우를 대비해서 급히 식량을 구입하고 있다는 것을 안다

 

내가 너희에게 이것을 하라고 한다면. 그 다음 잘하는 것이다

 

하지만 그때 내가 묻지 않았다면 왜 이런 질문들과 너희를 사로잡은 두려움을 가지고 내게 오지 않았느냐?

 

너희는 그 대답이 마음에 들지 않을까봐 두려운 것이냐?

 

아니면 이 바2러스가 내가 감당하기에 너무 큰 바2러스이거나 아니면 내가 너를 간단히 보호해주지 못할까 해서 두려운 것이냐? 

 

내가 오늘 너에게 묻는다

 

너희는 사람을 믿느냐 아니면 나를 믿느냐?

 

너희는 너희가 비축한 이 모든 물품을 신뢰하느냐

 

아니면 나를 신뢰하느냐? 

 

뉴스와 언론매체를 신뢰하느냐 아니면 나를 신뢰하느냐?

 

나는 나의 작은 자녀들이 무서워하는 줄 나는 안다

 

원수 대적은 내 자녀들에게 두려움을 주는 것을 좋아한다 

 

하지만 나는 크고도 크신 하나님이고 너희를 돌볼 것을 약속한다

 

나는 아무도 또 아무것도 너희를 해치지 못하게 할 것이다

 

내가 이스라엘 민족을 이끌었던 것처럼 너희도 광야를 통과하게 할 것이다

 

천국에서 주는 만나를 먹여주겠다

 

그리고 마실 물줄기에서 물을 주겠다

 

내가 네 물 한 병을 가져다가 스무병으로 바꿀 수 있지 않겠느냐?

 

너희가 가지고 있는 빵 덩어리나 심지어 너희의 쌀과 콩도 그렇게 하지 않겠느냐?

 

내가 증가시켜 너희 세대전체 가정을 계속 먹여살릴 수 있다고 생각하지 않느냐?

 

내가 불을 붙여 너의 식사를 요리하거나 심지어 물을 정화시켜 줄 수 있지 않겠느냐?

 

요즘은 내 자녀들을 시험해 보고 있다 

 

그것은 모두 나에 대한 너희의 믿음과 내가 무엇을 할 수 있다고 믿는가에 달려 있다

 

네 목숨과 너희의 어린아이들의 목숨까지 내게 맡기고 나를 믿을 수 있겠느냐?

 

만일 네가 그 믿음을 내게 준다면 이것들을 나에게 맡긴다면 나는 너와 그들을 돌볼 것을 약속한다

 

나는 너를 실패하지 않게 하고 나는 너를 실망시키지 않을 것이다

 

그래서 오늘 그 두려움을 떨쳐 버리라고 부탁한다

 

그것은 너의 것이 아니며 내가 보낸 것도 아니다

 

원수 적군이 불화를 일으키고 분열시키기 위해 두려움을 보낸 것이다

 

다른 사람이 화장지를 마지막으로 가져갔더라도 걱정하지 말아라 

 

아니면 소독제가 남아 있지 않다면 어찌할까?

 

이 두려움이 너희를 가득 채우게 하지 말고 너희가 내리는 모든 결정을 통제하라

 

내 자녀들아 나에게 와서 물어라 

 

그리하면 내가 너에게 무엇을 하기를 원하는지 보여줄 것이다

 

그래, 나는 내 어린 아이들에게 위험을 경고하기 위해 내 전령들로부터 메시지를 가져오고 그들에게 나눠주라는 지시를 내린다

 

하지만 내가 너희 각자에게 네가 보거나 듣거나 묻는 것을 나의 진리로 가지고 내게 와서 물으라고 하지 않았느냐? 

 

파수꾼들이 경고했다

 

전령들이 글을 썼다

 

그리고 나의 남녀 예언자들이 말했다 

 

하지만 그들은 사람이었느냐?

 

그래, 그들이 실수할 수 있을까?

 

아니면 내 퍼즐 알아맞추기에 일부를 놓치는 것조차 실수이겠느냐?

 

그래, 이것은 그들을 거짓으로 만들지 않는다

 

하지만 너희와 너희의 가족을 다른 사람에게 맡기기 전에 내게 묻기 위해 오는 것이 매우 중요하단다

 

나는 오늘 너희에게 와서 오늘 내 딸에게 내 말을 너희와 나누라고 요청한다 

 

나는 많은 사람들이 두려워하고 있는 것을 본다

 

이 모든 것에 대해 혼란과 오해가 있다

 

이에 대한 아주 많은 다른 메시지들이 있다

 

많은 모든 네트워크와 매체들이 떠다니고 많은 동영상들이 있다

 

그래, 이런 것들을 알게 되어 좋구나 

 

하지만 그것이 만일 너희를 두렵고 당황하게 만든다면 보지 말아라

 

그 출처에서 떨어져 대신 내게로 오너라

 

내가 너희에게 평화를 주도록 하라

 

이 모든 것에 대해 걱정하고 근심하는 것을 내가 위로하고 없애도록 하여라

 

앞으로 더 많은 바2러스가 오게 될 것이다

 

이것은 그냥 시험운행일 뿐이다 

 

최악의 상황이 올 것이라고 내가 말하지 않았느냐?

 

하지만 이번 일에서 너를 보호하고 다음 일과 그 다음 일이 일어날때도 나는 너를 보호할 것이다  

 

이런 일에서 대적이 너를 이기겠느냐,

 

아니면 내가 최종 결정권을 가지고 있겠느냐?

 

그들조차도 내가 창조한 어떤 경계도 넘어설 수 없다는 것을 기억하라 

 

그리고 그들은 누가 출입금지이고 누가 출입금지가 아닌지 알고 있다

 

악마는 공중권세를 잡은 자들이지만 나는 우주전체를 붙잡고 있는 (YHUH)יהוה이다

 

그리고 나는 악마를 그곳으로 보낸 (YHUH)יהוה이다

 

나는 알파요 나는 오메가이다

 

나는 시작이고 나는 끝이다

 

누가 살든 죽든 결정하는 것은 내가 한다

 

다른 사람은 없도다

 

오직 나뿐이다

 

나는 내 손에 네 목숨을 붙잡고 있는 사람이다

 

그러므로 네가 해답을 구하러 달려오는 첫 번째 사람인 내가 아니겠느냐? 

 

내 자녀들아 두려워하지 마라

 

하지만 나를 신뢰하라

 

이번에는 나를 두려워하는 사람들과 공유하는데 사용되었다

 

지금은 씨앗을 심기에 완벽한 시기가 될 수 있다

 

너희는 그들에게 그들과 그들의 가족을 보호할 하나님을 섬긴다고 말할 수 있다

 

악마는 나쁜 뜻으로 이 일을 했다

 

하지만 네가 선한 뜻으로 돌이켜 줄 수 있겠느냐?

 

나는 나의 자녀들을 사랑한다

 

나는 너희 모두를 위한 좋은 계획을 가지고 있다 

 

내가 다 끝났다고 말할 때까지 끝나지 않았다는 것을 기억하라

 

나와 함께 결승점에 도달할 때까지 계속 간구하여라

 

할 일이 많도다 많은 영혼들이 위태롭다

 

네가 나를위해 왕국의 일을 할 수 있는 시간동안 대적에게 시간을 도둑질 당하지 마라

  

내 자녀들아 모든 것이 선전선동이다

 

많은 기도자들아 너희는 장난을 치고 있다

 

그리고 너희는 줄에 매달린 꼭두각시이다

 

다른 사람이 너를 조종하도록 굴림하지 못하게 하라

 

나 외에는 너희를 지배하지 못하게 하라

 

나 외에는 다른 사람이 너를 주장하지 못하게 하라

 

나 외에는 다른 사람의 말을 듣지 마라

 

나는 전체그림을 보기 때문이다

 

나는 무대뒤에 무엇이 숨겨져 있는지 알고 있다

 

그리고 무엇보다도 나는 내 자녀들에게 무엇이 최선인지 알고 있다

 

 

 

More viruses ahead, This is only a trial run 

 

MARCH 11, 2020 - MELISSA HALL

 

I received this message from the Lord to share with you today.

3-11-20 Many are in fear of this C.ㅇ.ronavirus, My child. They have put their 

trust in man instead of Me. Can I protect you? Would I protect you? The 

answer to both of these questions is Yes. The Ones who are Mine are 

protected. I will protect My children and their children’s children up unto 

the 3rd generation. I will even protect your cousins and your aunts and 

uncles. Your parents and your grandparents. Each must come to Me to 

see who is protected and who is not. This conversation for is Me and you 

My little ones. I know you are scared. I know many are rushing out for 

provisions in case they are held up in their homes. If I ask you to do this.

Then good. But if I haven’t then I ask you, “why have you not come to Me 

with these questions and this fear that has overtaken you?” Are you afraid 

that you won’t like the answer? Or are you afraid that somehow this virus 

is too big for Me to handle or that I simply won’t protect you?

I ask you today My children. Is your trust in man or Me? Is your trust in 

stocking up on all these supplies or Me? Is your trust in the news and the 

media or Me? I know it’s scary My little ones. The enemy loves to bring fear 

to My children. But I am a Big Big God and I promise to take care of you.

I will not let anyone or anything harm you. I will lead you thru the wilderness 

just as I did My Israelites. I will feed you with manna from Heaven. And give 

you water from the streams to drink. Don’t you think I could take your one 

jug of water and turn it into twenty? What about the loaves of Bread you 

have or even your rice and your beans? Don’t you think I could multiply 

that to keep feeding your household and more? Could I start a fire for you 

to cook your meals with or even purify your water? These times are trying My 

children. It all depends upon your faith in Me and what you believe I can do.

Will you trust Me with your lives and even the lives of your little ones? If you 

give them to Me. If you entrust these to Me then I promise to take care of 

you and them. I will not fail you. I do not disappoint. So I ask you today to 

let down that fear. It is not yours and was not sent by Me. It was sent by the 

enemy to cause discord and to divide. Do not worry if someone else got the 

last of the toilet paper? Or what if there is no sanitizer left? Do not let this 

fear fill you and take control over every decision you make. Come to Me 

My children. Ask of Me. And I will show you what I want you to do.

Yes I bring messages from My Messengers to warn My little children of 

danger ahead and I give them instructions to give out. But didn’t I ask 

each of you to come to Me with everything you see or hear and ask of it 

My truth? The watchmen warn. The messengers write. And My prophets 

and prophetesses speak. But are they man? Yes. Could they ever be in 

error? Or even missing a part of My puzzle ? Yes. This does not make 

them false. But it’s vitally important to come to Me before entrusting 

you and your family to another.

I am coming to you today and asking My daughter today to share My 

words with you. I see many are in fear. There is confusion and 

misunderstanding over this whole thing. So many different messages 

over this. So many videos floating all over your networks and media. 

Yes, it’s good to be informed of these things. But if it makes you fearful 

and panicked then don’t. Stay away from those sources and instead 

come to Me. Let Me give you peace. Let Me comfort and take away 

those worries and cares about this whole thing.

There will be more viruses ahead. Worst ones then these. This is only 

a trial run. Didn’t I say there is worst to come? But I will protect you 

from this one and I will protect you from the next and the next. Does 

the enemy win over you in these things or do I have the final say? 

Remember even they cannot step over any boundaries I create. And 

they know who is off limits and who isn’t. The devil may have the power 

over the air. But I am the One who holds the whole universe. And I am 

the one who sent him there to begin with. I am the Alpha. I am the Omega.

I am the Beginning and I am the End. I am the One who decides who 

lives or dies. No one else. Me. And Only Me. I am the One who holds 

your lives in My Hand. So shouldn’t I be the First One you come running 

to for answers? My children. Do not Fear. But Trust in Me. This time can 

be used to share with the ones who are fearful about Me. This can be 

the perfect time to plant some seeds. You can tell them that you serve 

a God who will protect them and their families. The devil meant this for 

bad. But will you turn it around for good?

I love you My children. I have great plans for all of you. Remember it’s 

not over until I say it’s over. Keep pressing on until you reach that finish 

line with Me by your side. There is much to do. Many souls at stake. 

Don’t let the enemy steal any of the time that you could be doing Kingdom 

work for Me. It’s all PROPAGANDA My children. Many players in play here. 

And you are the puppets on the string. Don’t let anyone else be the 

Puppeteer and take over control of you but Me. Don’t let anyone else 

lead you but Me. Don’t listen to anyone else but Me. 

For I see the whole picture. I know what is being hidden behind the scenes. 

And above all. I know what is Best for My children.

 

 

 

 

 

 

사람들은 기괴하고 동물적인 행동을 하기 시작했다

Coronavirus Mutating: People were starting to act bizarre and animalistic - Terri Close - 444 Prophecy News Coronavirus Mutating: People were starting to act bizarre and animalistic March 10, 2020..

lee21moon.tistory.com

 

반응형
SMALL

댓글