본문 바로가기
성령의 인도

나는 모퉁이돌이 되었다

by 파란앗싸 2022. 1. 21.
반응형

 

 

 

 

I AM THE CORNERSTONE - Cryptic1 - 444 Prophecy News

‘I AM THE CORNERSTONE’ April 14, 2020 8:09 PM Cryptic1 Cornerstone - The cornerstone (or foundation stone or setting stone) is the first stone set in the construction of a masonry foundation. All other stones will be set in reference to this stone, thu

444prophecynews.com

 

 

나는 모퉁이돌이 되었다

 

크립틱원-APRIL 14, 2020 8:09 PM

 

모퉁이돌 - 초석은(또는 기초석 또는 석재) 석조 기초건설에 설정된 첫 번째 돌이다

 

다른 모든 돌은 이 돌과 관련하여 설정되어 전체 구조물의 위치를 결정한다(위키피디아)

 

4.14.2020에 나는 "건축자가 버린 돌이 모퉁이돌이 되었다" 라는 말을 들었다 

 

그 다음 나는 메시지를 받았다

 

나는 세상에 의해 거부당했다

 

그들은 무슨 일이 일어날지를 모른다

 

그들은 내가 그들을 얼마나 사랑하는지 모른다

 

내 마음속은 모든 세상을 매우 사랑하는 마음으로 채워져 있다

 

그러나 나의 사랑을 받기 위해서는 그들 자신을 부인하고 십자가를 지고 가야 한다

 

그들이 나에게 그들의 마음을 열면 나는 회복시켜 줄 것이다

 

나는 그들을 구원할 것이고 모든 것이 그들의 소유가 될 것이다

 

나는 단결시키지 않고 분열시켰다

 

나는 분열하게 하여 가족안에 서로 대적하고 아들이 아버지에게, 딸이 어머니에게, 서로 대적하게 했다

 

나는 그들이 생명을 선택하도록 했다

 

나를 선택하는 것이다!

 

나는 마음이 온유하고 겸손하기 때문이다

 

딸아

 

어두운 날들이 시작되고 있다

 

이전과는 전혀 다른 어둠이다

 

나는 너희의 땅에 불시에 닥치는 육체적인 어둠뿐만 아니라 모든 것을 덮치는 영적인 어둠에 대해서도 말하는 것이다

 

그것은 상상할 수 있는 최악의 어둠이다

 

그것은 지상에 악마가 오게 되니

 

너희 기도의 간구로 나와 아버지께 부르짖는 기도외에는 아무것도 막을 수 없다!

 

그의 뜻이 이 땅에서 완성될 것이다!

 

그의 왕국이 많은 사람들의 마음속에 들어오게 된다!

 

나는 네가 내 안에서 살 수 있게 하려고 죽었다!

 

나는 네가 나를 알게되고 내가 너를 사랑하는 것처럼 나를 사랑하게 하려고 죽었다!

 

내 자녀들아 지금 이 시간에 내 말을 들어라!

 

너희의 구원이 곧 온다!

 

심판은 지구에 비참한 파도로 닥치게 된다! 

 

오직 내 안에 살고 있는 사람들만 서 있게 될 것이다

 

내 날개 그늘아래에 서 있게 될 것이다 

 

자녀들아 내게 가까이 머물러라!

 

나에게 가까이 머물러라!

 

오직 나만이 구원자이다!

 

나는 지친 자들에게 안식을 가지고 온다 

 

​그리고 다가오는 폭풍속에서 피난처이니

 

누가 너를 가차없이 공격할 수 있느냐! 

 

​다른 사람들을 보지 말고 나를 바라보아라!

 

나는 스스로 있는 (YHUH)יהוה이다!

 

날이 갈수록 많은 비밀이 너희에게 공개될 것이다 

 

내가 택한 자녀들에게 내가 태초부터 감추었던 비밀을 계시 될 것이다

 

오너라!

 

보아라!

 

그 시간이 우리게 곧 다가온다!

 

추수가 준비되었다!

 

내 자녀들은 함께 모여라

 

추수를 나에게 가져오기 위함이다

 

너희의 만주의 주요 만왕의 왕이다!

 

나만이 오직 구원자이다!

 

오직 나만이 살 수 있는 생명이며 절망속에 소망이다!

 

오너라!

 

나를 따르라!

 

내 아버지 집에 살 곳이 많다

 

나의 자녀들을 위해거처를 마련하려 간다

 

나의 자녀들은 나와 함께 거기에서 살게 된다

 

만찬석에서 우리를 함께 먹을 것이다!

 

준비되어라!

 

영광의 구름속에서 내가 곧 올 것이므로 방심하지 말아라!

 

 너희의 충실한 신랑 예슈아 그리스도

 

마태21:42

예수께서 이르시되 너희가 성경에 건축자들이 버린 돌이 모퉁이의 머릿돌이 되었나니 이것은 주로 말미암아 된 것이요 우리 눈에 기이하도다 함을 읽어 본 일이 없느냐

 

-안디옥 교회 시리아 교회의 모퉁이 돌 주님의 거룩하신 이름-

 

 

 

‘I AM THE CORNERSTONE’

 

APRIL 14, 2020 8:09 PM - CRYPTIC1

 

Cornerstone - The cornerstone (or foundation stone or setting stone) is the 

first stone set in the construction of a masonry foundation. All other stones 

will be set in reference to this stone, thus determining the position of the 

entire structure. (Wikipedia)

 

4.14.20 In my spirit I heard ‘the building which the builders rejected has 

become the cornerstone.’ Then I received the following message.

I have been rejected by the world. They do not know what is coming. They 

do not know how much I truly love them. There is much love in My heart for 

ALL THE WORLD. But in order to receive My love, they have to deny 

themselves and take up their cross. They have to open up their heart of 

hearts to Me and I will restore – I will save them and all that is theirs.

I have come not to unite but to divide. I will put division in families one 

against the other, father against son, mother against daughter. I have 

come that they may choose life. CHOOSE ME! For I am meek and humble 

of heart. Daughter – dark days are looming ahead – darkness as never 

before. I speak not only of the physical darkness which will overtake your 

land but the spiritual darkness which is coming over all. It is the worst kind 

of darkness imaginable. It is evil come upon the earth and nothing can stop 

it except your prayers and supplication and crying out to Me and to the Father! 

His will be done on this earth! May His Kingdom come into the hearts of many! 

I died so you would live IN ME! I died so you would come to know Me and love 

Me as I LOVE YOU! My children HEAR ME NOW IN THIS HOUR! Your redemption 

comes soon! Judgment comes upon the earth in waves of misery! The only 

ones standing will be the ones who abide in Me – in the shadow of My wings. 

STAY CLOSE CHILDREN! STAY CLOSE TO ME! I ALONE CAN SAVE! I ALONG 

BRING REST TO THE WEARY AND AM A REFUGE FROM THE COMING STORMS 

WHICH WILL ASSAULT YOU RELENTLESSLY! LOOK TO ME AND NO ONE ELSE!

I AM THAT I AM THAT I AM! Many mysteries will be unveiled to you My children 

as the days progress. There are mysteries which have been hidden since the 

beginning of time which will be revealed to My chosen ones. Come! See! The 

hour is upon us soon! The harvest is ready for harvesting! Gather together My 

children – to bring the harvest to Me – your Lord of Lords and King of Kings! 

I ALONE CAN SAVE! I ALONE AM LIFE TO THE LIVING AND HOPE TO THE 

DESPAIRING! COME! FOLLOW ME! I go to prepare a place for My own in My 

Father’s house where there are many mansions. My children will abide there 

with Me and WE WILL DINE TOGETHER AT THE SUPPER FEAST! BE READY! 

BE VIGILIANT FOR I COME SOON UPON THE CLOUDS OF GLORY!

Your faithful bridegroom Yeshua the Christ

 

 

 

 

 

 

 

 

나는 너를 회개하라고 불렀다

I have called you to REPENT - Barbara Francis - 444 Prophecy News I have called you to REPENT April 14, 2020 Barbara Francis I have called you to REPENT, humble yourselves and return to me. You hav..

lee21moon.tistory.com

 

반응형
SMALL

'성령의 인도' 카테고리의 다른 글

너의 기다림은 헛되지 않다.  (0) 2022.01.23
폭동이 발생하고 시민 소요 사태가 발생한다.  (0) 2022.01.22
너의 역할을 하라  (0) 2022.01.20
힘껏 쪼이다  (0) 2022.01.19
캘리포니아의 파괴  (0) 2022.01.18

댓글