본문 바로가기
성령의 인도

평화 가만히 있어라

by 파란앗싸 2022. 2. 26.
반응형

 

 

 

 

Peace Be Still - Krystal Beall - 444 Prophecy News

Peace Be Still February 25, 2022 Krystal Beall February 25, 2022 Peace. Be still my little flock. Why are you so full of fear? Why do you doubt, oh ye of little faith? Am I not above all, am I not the creator of all things seen and unseen? Yea I AM. So fea

444prophecynews.com

 

(구글 페이지 번역과 네이버웨일 파파고 구글 번역기를 돌려보왔지만 번역된 말씀이 매끄럽게 넘어가지 않내요.

흐름으로 읽어 주세요. 샬롬.)

 

평화 가만히 있어라

 

크리스탈 벨-2022년 2월 25일

2022년 2월 25일

 

 

평화.

 

여전히 나의 작은 무리가 되어라. 

 

왜 그렇게 두려움으로 가득 차 있느냐?

 

믿음이 작은 자들아, 왜 의심하느냐?

 

나는 무엇보다도 내가 아니요 보이는 것과 보이지 않는 것의 창조주가 아니냐?

 

그래 (YHUH)יהוה이다.

 

그러니 두려워하지 마라.

 

걱정하지 말고 가만히 있으라.

 

나의 평안을 너희에게 주노니 세상이 주는 것과 같지 아니하니라...

 

하지만 나는 …

 

(YHUH)יהוה는 제공한다.

 

나는 너희의 평화이다. 

 

모든 이해를 초월하는 평화이다.

 

가만히 있어라 

 

내가 다시 너희에게 말하노니

 

이런 사람들을 위해 기도하지 마라.

 

내 의지는 끝났다.

 

나는 슬퍼한다.

 

땅이 심히 어두우며 죄악이 가득하도다 (죄) 

 

내가 내 집을 청소하고 있다.

 

모든 가증한 새와 마귀와 더러운 영의 거처가 된 내 집.

 

 

 

 

나는 거룩하다.

 

나 자신에게 거룩한 백성이 있을 것이다.

 

나는 나의 영광을 위해 모든 것을 허용하고 있다.

 

그것은 영광이다.

 

너희는 그 모든 것의 영광을 헤아릴 수 없다.

 

울지 마라.

 

두려워하고 초조해하지 마라.

 

나는 너와 함께 있다.

 

나는 충실하다.

 

나는 진실하다.

 

나는 알파와 오메가요 처음이요 나중이다.

 

시작과 끝이다.

 

(YHUH)יהוה는 그 (YHUH)יהוה다.

 

나는 나의 모든 신자들의 지친 죄를 듣는다.

 

내 앞에서 통회하는 그리움의 마음들

 

나는 너희의 기도를 들었고 너희의 기도를 들었다.

 

나는 대답했다.

 

믿음.

 

시력이 아니다.

 

의심하지 마라.

 

믿다.

 

날 믿어라.

 

날 믿어라.

 

나는 모든 것을 새롭게 하였다.

 

내 정원을 복원했다.

 

두 번 다시 두려워하고 초조해하지 마라.

 

나는 너희에게 말한다 .... 

 

믿음은 시력이 아니다.

 

전투가 치열하다.

 

어둠의 시간이 왔다.

 

머리를 들어 올려라.

 

칭찬해라

 

나는 너희 마음의 소원을 너희에게 주었고 무엇보다도 너희가 바라거나 기대할 수 있는 것이니라.

 

(YHUH)יהוה의 선함을 맛보고 지켜 보아라.

 

나는 (YHUH)יהוה다.

 

세상의 빛이다.

 

주권자이신 거룩하신 분이다.

 

사자이다.

 

어린 양이다.

 

나는 세상을 이겼다.

 

나에게 힘든 일이 있겠느냐?

 

아니다… 나에게 너무 어려운 것은 없다.

 

나와 함께 (하나님)라면 모든 것이 가능하다.

 

나는 많은 사람들이 이 마지막 시간에 귀머거리이며, 장님이며, 그리고 죽임을 당한다는 것을 안다.

 

나는 충실한 너희의 말을 듣는다.

 

안다.

 

많은 사람들이 이리저리 달린다… 쓰여진 대로… 그렇다. 충족된다.

 

완성의 시간이 다가왔다.

 

불의 시간과 영광의 시간이다.

 

내가 메뚜기떼가 먹은 해를 너희에게 회복시켜 주겠다.

 

내 큰 군대가 네게서 빼앗은 것을 내가 너에게 온전히 되돌려 주겠다. 

 

이전보다 훨씬 더.

 

기대 이상이다.

 

나는 영원한 사랑으로 너희를 사랑했다.

 

그래 친절하게 그랬다.

 

나는 더 이상 죄를 바라보지 않을 것이다.

 

나는 사람의 왕국을 뽑고 무너뜨리겠다.

 

그것은 나에게 어리석은 일이다. 

 

가증한 것이다.

 

나는 부정한 것이 내 집에 들어오지 못하게 하겠다.

 

더럽힌 건 아무것도 없다.

 

거룩하다. 나는 구속한 (YHUH)יהוה다.

 

나는 뿔뿔이 흩어졌다. 나는 모였다.

 

나는 평화를 만들고 악을 창조한다.

 

(YHUH)יהוה는 이 모든 일을 행한다.

 

나는 홀로 하나님이다.

 

다른 사람은 없다.

 

구원이다. 

 

복원이다. 

 

부활이다.

 

날 믿어라. 

 

시간은 지금이다. 

 

내 분노는 불의 토네이도처럼 끓어 흐른다.

 

복수는 나의 ​​것이다.

 

나는 갚겠다.

 

나는 경고했다. 

 

경고했다.

 

경고했다.

 

완료되었다.

 

침묵한다.

 

보라 내가 속히 오리라

 

내 보상은 나와 있다.

 

한 여자가 고생한다.

 

해산의 고통을 위해.

 

왕관이다.

 

영원한 생명이다.

 

기쁨의 정원이다.

 

완료되었다.

 

결혼식이 왔다.

 

네가 알지 못하던 것을 내가 네게 밝히리라.

 

내가 너에게 이해시켜줄것이다.

 

내가 이 모든 일을 하겠다. 

 

내가 눈먼 사람들을 그들이 알지 못하는 길로 인도할 것이다.

 

나는 온 땅에서 영광을 받을 것이다. 

 

고귀하다.

 

나는 너희의 하나님이다. 

 

너희는 내 백성이다.

 

내 사랑하는 작은 무리이다. 

 

나의 충신이다.

 

내가 결정했다.

 

내가 선택했다.

 

내 것이다.

 

모든 (YHUH)יהוה 것이다.

 

내가 가진 모든 것이다.

 

너희 것. 모든 것이 내 것이다.

 

 

예수 그리스도

 

 

Peace Be Still

 

FEBRUARY 25, 2022-KRYSTAL BEALL

 

February 25, 2022

 

Peace. Be still my little flock. Why are you so full of fear? Why do you doubt, oh ye of little faith? Am I not above all, am I not the creator of all things seen and unseen? Yea I AM. So fear not. Worry not and be still. My peace I give to you, not as the world gives… But I … I AM gives. I AM your peace. Peace that passes all understanding. Be still I say again to you. Pray not for these people. My will be done. I AM grieved. The earth is very dark and full of iniquity ( sin) I AM cleaning my house. My house that has become an abode to every hateful bird, devil and unclean spirit. I AM HOLY. I will have a HOLY people unto myself. I AM allowing all for my glory. What glory it is. You can not fathom the GLORY of it all. Weep not. Fear and fret not. I AM with thee. I AM faithful. I AM true. I AM the Alpha and Omega, the first and the last. The begining and the end. I AM that I AM. I hear the weary crimes of all of my faithful. The longing hearts that are contrite before me. I have listened and I have heard your prayers. I have answered. Faith. Not sight. Do not doubt. Believe. Trust me. Trust me. I have made all things new. I have restored my garden. Fear and fret not again I say over what you see. I say to you…. Faith not sight. The battle is fierce. The hour of darkness has come. Lift up your heads. Praise me. I have given you the desires of your hearts and above all you can ever hope for or expect. Taste and see that I the LORD AM good. I AM the LORD. The light of the world. The sovereign HOLY one. The lion. The lamb. I have overcome the world. Is there anything to hard for me? No… Nothing is too hard for me. With me ( GOD)all things are possible. I know many are deaf, blind and decieved in this last hour. I hear you my faithful. I know. To and fro many run… As is written… So it is. Fulfilled. The hour of completion has come. The hour of fire and of GLORY. I will restore to you the years the locusts have consumed. I will give you back in full what my great army took from you. Even more than you had before. More than you can ever expect. I have loved you with an everlasting love. Yea with kindness have I drawn thee. I will not look upon sin anymore. I will uproot and overthrow man’s kingdom. It is folly unto me. An abomination. I will not have anything unclean enter my house. Nothing defiled. HOLY. I AM the LORD who hath redeemed thee. I have scattered. I have gathered. I make peace and create evil. I the LORD do all these things. I AM GOD alone. There is no other. Redemption. Restoration. Resurrection. Trust me. The hour is now. My fury boils and spills as a tornado of fire. Vengance is mine. I will repay. I have warned. Warned. Warned. It is finished. The silence. Behold I come quickly. My rewards are with me. A woman travails. Pained to be delivered. Crowned. Life eternal. Garden of delights. It is finished. The wedding hath come. I shall reveal to you what you was not known. I shall give you understanding. I shall do all these things. I shall lead the blind by a way they have not known. I will be glorified in all the earth. Exalted. I AM your GOD. Ye are my people. My beloved little flock. My faithful. My called. My chosen. Mine. All I AM. All I have. Yours. Everything is mine.

 

JESUS CHRIST

 

 

 

 

약속의 땅에 가려면

To Get To The Promised Land - Lynne Johnson - 444 Prophecy News To Get To The Promised Land February 25, 2022 4:04 PM Lynne Johnson WORD (3) received January 25th, 2022 at 3:55 PM Your King Yeshuya..

lee21mo.tistory.com

 

 

 

 

너희는 결정해야 한다

You Must Decide - Lynne Johnson - 444 Prophecy News You Must Decide February 25, 2022 4:04 PM Lynne Johnson WORD (1) received January 25th, 2022 at 1:10 PM Your King Yeshuya would like His People t..

lee21moo.tistory.com

 

 

반응형

 

 

 

 

내 자녀들을 깨워라, 지금이 바로 그 때다!

내 진실을 말하라! Speak Out My Truth! - Pamela G - 444 Prophecy News Speak Out My Truth! February 22, 2022 10:57 AM Pamela G Received this word from the Lord on the morning of 2/22/22. The number 2222 has a strong b.. lee21moo.tistory.com

lee7ommm.tistory.com

 

 

 

 

세계 패권을 향한 푸틴의 첫걸음

Putin’s First Steps Toward World Dominance - Barbara Francis - 444 Prophecy News Putin’s First Steps Toward World Dominance February 25, 2022 Barbara Francis GODSHEALER7.COM youtu.be/9k1LkNq_nQE..

lee21moon.tistory.com

 

반응형
SMALL

'성령의 인도' 카테고리의 다른 글

경찰국가와 핵공격  (0) 2022.03.04
너희가 다퉜기 때문에  (0) 2022.03.02
신랑이 신부를 데리러 온다  (0) 2022.02.23
변화의 바람!  (0) 2022.02.22
짐승 시스템 컨트롤  (0) 2022.02.20

댓글