본문 바로가기
성령의 인도

그것이 곧 일어날 것이다!!!

by 파란앗싸 2022. 1. 4.
반응형

 

 

 

 

IT WILL HAPPEN SOON!!! - Victoria Ang - 444 Prophecy News

  IT WILL HAPPEN SOON!!! 1/7/2020 Victoria Ang   I have been in intercessory prayer all day with fasting. Today while in prayer I received two visions. The first vision was of a USA carrier that was on the water and some type of explosion occurred. The s

444prophecynews.com

 

 

그것이 곧 일어날 것이다!!!

 

빅토리아 앵-1/7/2020

 

나는 하루 종일 금식하며 중보기도를 했다

 

오늘 기도하는 동안 나는 두 가지 환상을 받았다

 

첫 번째 환상은 물 위에 떠 있던 미국 항공모함 수송선이었고 어떤 종류의 폭발이 일어났다

 

두 번째 환상은 화산이었고 화산은 연기를 뿜어내기 시작했다

 

그리고 꼭대기에서 증기가 나오는 것처럼 보였다

 

그리고 그것이 분출하는 것을 보았다!

 

나는 모든 것이 흔들리는 것을 보았다

 

화산 옆에 야자수 한 그루를 눈앞에 빠른 환상으로 보았다

 

그 의미는 열대지방에서 일어날 수 있다는 의미이다!

 

나는 오늘 이 환상을 여러 번 보았다!

 

그리고 말씀이 들려왔다

 

"그것이 곧 일어날 것이다!!!" 라는 말씀을 들었다

 

 

IT WILL HAPPEN SOON!!!

 

1/7/2020 - VICTORIA ANG

 

I have been in intercessory prayer all day with fasting. Today while in prayer 

I received two visions. The first vision was of a USA carrier that was on the 

water and some type of explosion occurred. The second vision was of a volcano. 

The volcano started to smoke. And looked like steam was coming out of the top. 

Then I saw it erupt! I saw things start to shake. …. and had a quick vision of 

a palm tree next to the volcano. Which means it will occur in a tropical area!

I have seen this vision several times today ! And heard” IT WILL HAPPEN SOON “!!!

 

 

 

반응형
SMALL

댓글